poniedziałek, 9 lipca 2018

Dziewczyna w świecie religii ?






Dziewczyna w świecie religii ?


Długo się zastanawiałam czy Ja tytułowa dziewczyna , panna stara panna bez dzieci , męża mogę opisywać swoją historię i przemyślenia o Bogu i Religi. Wcześniej dużo oglądałam Vlogi katolickie, które tak naprawdę mnie zainspirowałyby podzielić się własnym przeżyciem, jak np.: langusta na palmie lub bogwwielkimmiescie.pl.


Dlaczego Dziewczyna w świecie religii ?

Hm powody są różne, ale zanim powstała konkretna nazwa Bloga długo się zastanawiałam jaką nazwę stworzyć by pasowała do mnie do mojego życia oraz do etapu obecnego stanu duchowości.


Dziewczyna w świecie religii miała różne etapy duchowości i czasem nie były kolorowe wręcz czarne , która ta czerń była coraz bardziej pogłębiającą się i na szczecie obudziłam się w ostatnim momencie. Były momenty, kiedy byłam ateistką oraz interesowałam się religią Hinduską i religią Żydowską Judaizmem. ( nigdy nie zmieniłam wiary) 

 Rozważałam myśli by pójść do zakonu sióstr misjonarek, jednak ta droga była kreta …


Ale przezste doświadczenia mego życia, zawsze był zemną Bóg i nigdy mnie nie opuszczał.


Przykładną katoliczką nie byłam ... kiedy na swojej drodze poznałam pewnego księdza on mi trochę naprowadził na drogę , która prowadzi do Boga. Trochę inaczej zaczęłam patrzeć na świat religii. 




zapraszam do czytania 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.