piątek, 10 sierpnia 2018

Jezus zawsze przychodzi do nas nawet kiedy, my zamykamy przednim drzwi.

photo internet 


Jezus zawsze przychodzi do nas nawet kiedy,  my zamykamy przednim drzwi.

Teraz po pewnych faktach mojego życia i to ze kiedyś zamknęłam drzwi przed Jezusem, wiem iż on zawsze był przy mnie. I co mnie dziwiło zawsze otwierał zamknięte drzwi do mojego serca. 

To tak na początek. J




Z ewangelii świętego Jana J, 20, 19-23

Swoja myśl nawiąże do zmartwychwstania Chrystusa. Przypomnij sobie moment kiedy jego uczniowie zamknęli drzwi w domu gdzie po jego śmierci przybywali. Drzwi były szczelnie zamknięte z obawy przed rzymianami i żydami. A Jezus  przyszedł do nich po mimo tych zamkniętych drzwi i powiedział do nich „ pokój wam”

Zmartwychwstały ukazuje się Apostołom

19 Wieczorem owego pierwszego dnia tygodnia, tam gdzie przebywali uczniowie, choć drzwi były zamknięte z obawy przed Żydami, przyszedł Jezus, stanął pośrodku i rzekł do nich: «Pokój wam!» 20 A to powiedziawszy, pokazał im ręce i bok. Uradowali się zatem uczniowie, ujrzawszy Pana. 21 A Jezus znowu rzekł do nich: «Pokój wam! Jak Ojciec Mnie posłał, tak i Ja was posyłam». 22 Po tych słowach tchnął na nich i powiedział im: «Weźmijcie Ducha Świętego! 23 Którym odpuścicie grzechy, są im odpuszczone, a którym zatrzymacie, są im zatrzymane».
                                        J, 20, 19-23



                                                                           photo internet



„ pokój wam”

Myślę sobie tak ,ze kiedy to my mamy w życiu różne kryzysy w życiu, czy to małżeńskie, w pracy, w związku … nie świadomie lub świadomie zamykamy przed nim , przed Jezusem swoje drzwi do serca, naszego serca. Gdy nie otwieramy drzwi Jezus zawsze przez nie wejdzie. Zawsze usłyszymy jego słowa „ pokój wam” , to zachęta by się nie bać niczego a każdy kryzys można przezwyciężyć będąc blisko Jezusa.  


Nie można wiecznie się bać  życia , które nie do końca jest różowe . Gdy się boimy i żyjemy w wiecznym strachu pogrążamy się w ciemności  z której może przyjść do nas Szary ( określenie diabla przez Daniel Wojda SJ). A Szary nie jest naszym przyjacielem co ja o tym się przekonałam.   

                                                                           photo internet

Jak rozpoznać Jezusa , który  wszedł do nas.

Recepta by rozpoznać Jezusa jest wiara i modlitwa. Bez nich nie oczekujmy efektów i rozpoznania czy jednak w naszym sercu jest Jezus. Musimy wierzyć , ze się wszystko uda a pan zawsze będzie z nami.

Gdy zamykamy drzwi przed Jezusem to zamykamy drzwi przed światem .  Jezus daje nam sile by z kryzysu wyjdź. Na początku naszego kryzysu Jezus Puka i woła do nas „ pokój tobie”. A my mamy to świadomość czy chcemy jego  usłyszeć,  zaprosić go do nas.    Gdy go nie słyszymy to my nie chcemy by on się u nas zjawił  by  w nas zamieszkał. On zawsze daje zachętę by go  jednak wypuścić do naszego serca.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.