czwartek, 20 września 2018

Jak się prawidło modlić ?






Jak się prawidło modlić ?

Tak szczerze nie ma takiej receptury by od razu po modlitwie wszystkie nasze prośby do Boga były spełnione. 





Modlitwa to wrócenie się sercem ku Bogu. Kiedy człowiek się modli  , wchodzi w żywa relację  z Bogiem

       KKK 2558-2565

Musimy wiedzie czym dla nas jest modlitwa . Jeśli jest tylko regułką po której czekamy na cud to lepiej się nie modlić ! 

odmawiając modlitwę rozmawiamy z Bogiem !





Modlić cię można na różne sposoby i niezależnie gdzie jesteśmy. Ważne jest  w modlitwie według mojego doświadczenia  to skupienie się na samej modlitwie.

By prawidłowo dojść do modlitwy ważna jest cisza i skupienie. Cisza by nikt nam nie przeszkadzał a skupienie to forma  która pomaga kiedy tej ciszy nie posiadamy  i jesteśmy w miejscu gdzie panuje hałas Świata. Skupiamy się na modlitwie i wyłączamy wszelkie bodźce na świat który nas otacza. Przynajmniej ja tak mam. Wypracowałam sobie taka metodę,  że bez problemu mogę odmówić różaniec w autobusie !   




1 musimy wiedzieć  czym dla mnie jest modlitwa

2 nie wstydzić się modlitwy

3 pora modlitwy

dla mnie ważna jest noc, wtedy mogę spokojnie porozmawiać z Bogiem o tym co mi się przetrawiło i co mogę zmienić  na nowy dzień

4 czas na modlitwę

 Znajdź sobie czas kiedy poświęcasz się na modlitwie to morze być 5 , 10 15 a nawet godzina. Ważne jest być bez problemu wytrwał

5 miejsce na nasza modlitwę

Tam gdzie ci jest najbardziej wygodnie.

6 wybór modlitwy

Skupmy się na trzech podstawowych modlitwach jak –

Ojcze nasz…
Zdrowość Maryjo…
Wierze w Boga…..,,

I dobierzmy do nich te modlitwy które ukazują nasza prośbę , pragnienie i leki.

Polecam na rodzaj modlitwy Psalmy. Ułóżmy z nich własna regułkę taka nasza modlitwę .

7 postawa modlitwy

Postawa stojąca, Wzniesione ręce, Wzniesienie oczu, Oczy spuszczone i bicie się w piersi, podstawa leząca, podstawa siedząca i  Klęczenie…

8 Forma modlitwy

Modlitwa ustna , Rozmyślanie, kontemplacja






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.